Monday, April 24, 2006

VADFÖRSLAG?! (s blogg kommer det här att vara?)

Det här kommer att vara en städblogg. Det kommer också att vara en serieblogg. Jag försökte få den att byta namn till "Benjamins städ-och serieblogg", men det gick naturligtvis inte. "ERROR!ERROR!" skrek den (bloggen).
Jag hatar verkligen att använda ordet "blogg", varför vet jag inte riktigt, men jag kan inte komma på något uttryck som fyller mig med större leda (jorå: konsult, konferenshotell, rock'n roll). Men eftersom jag inte ser någon väg runt det, angriper jag, som synes, problemet på bögars vis. Hittills utan framgång, jag känner mig smutsig.

1 comment:

Anonymous said...

Är det inte bättre att hyra en Städfirma det är ju hur billigt som helst nu när man får skatteavdrag. och erbjuder bl.a. Kontorsstädning Så kolla in den!