Tuesday, June 13, 2006

Gnälliga jävlar, lämna mig ifred!

"Har du uppdaterat din blogg på sistone?" brukar folk fråga mig. "Nej tyvärr." blir jag allt som oftast tvungen att svara. "Nehej, men varför lägger du inte bara ner din jävla skitblogg då, om du ändå inte tänker uppdatera den?" säger folk då. Folk är så förbannat otrevliga nuförtiden. Jag tror att det beror på den väldiga stress de utsätts för i dagens samhälle, samt en avsaknad av starka manliga förebilder. Jag har faktiskt inte haft tid att uppdatera. Fjorton dagar i sträck har jag jobbat, två pass om dagen, och det lutar åt att jag kommer att jobba ytterligare tolv dagar utan en enda dags ledigt. Inte för pengars skull, sådana världsliga ting lockar mig föga, utan för att samla material till den bloggen, som är en städblogg. Vad sa du nu då!? VA!?
Nej jag tänkte väl det.

No comments: