Tuesday, August 01, 2006

En till jajamensan

1 comment:

Anonymous said...

Det är roligt att upptäcka en blog som är en konstutställning. Jag undrar om det går att köpa några av orginalteckningarna? Det är nämligen så att jag ägt en likadan rutig skjorta som mannen med barnet har. Har även haft ett liknande skägg om sanningen skall fram. Syskonet vid sidan om mannen känner jag inte till utseendet, men upplevelsen av barn har ju inte bara med utseende att göra. Det är väldigt fina teckningar som jag gärna skulle vilja se i större format. Har du funderat på hur upplevelsen av teckningarna skulle vara om dom var 1 meter breda eller ännu större. Det kanske inte är seriebilder du gör, det är kanske målningar. Om rumsinteriören hade varit t.ex. 1.5 m bred, då hade jag provat kavajen.
Rita och måla mer tycker "Betraktaren"