Monday, November 20, 2006

Roliga Veckan!

Vitsen, den stackars förtalade, är tillbaka! Den här veckan, som jag passande nog har döpt till Roliga Veckan, kommer att bli något långt utöver det vanliga! Som du säkert redan märkt på det rent snuskiga överanvändandet av utropstecken i det här inlägget! Jag tänker nämligen lägga upp en ny vits varje dag, från måndag till söndag! Varje dag? Sa han varje dag, det kan väl ändå inte vara sant? Jo, för så är det varje dag kommer att vara en rolig dag den här veckan! Inte varje dag väl? Snarare blir det väl så att det börjar bra, för att sedan mattas av i slutet av veckan? Ja! Just så! och vi börjar förstås med

Måndagsvitsen:

Det var en man som jämt och ständigt fick för sig att han hade cancer. Han gick hela tiden till doktorn för att undersöka sig och varje gång sa doktorn:
- Du har inte cancer. Du måste sluta komma hit och slösa bort min dyrbara tid.
Men det hjälpte inte och redan nästa vecka var han där igen.
- Jag tror att jag har cancer, sa han, du måste undersöka mig.
Då hade han cancer och det visade sig att doktorn också hade cancer.

2 comments:

Jesper Ims Johansson said...

Woho! Roliga veckan. Det här ska bli den roligaste veckan på länge!

jan said...

den började bra!