Monday, June 11, 2007

Temavecka: Misslyckanden

Jomen, nu är det dags för en ny temavecka och jag kan garantera att det kommer att bli den sämsta temaveckan någonsin! Varje dag från måndag till söndag kommer jag att lägga upp nånting som inte alls blev som jag hade hoppats. Du kommer att få se dåliga idéer, havererade manus och allmäna skevheter: det bittra nederlagets estetik. Allting kommer kanske inte att vara helt käpprätt åt helvete, vissa grejer är jag faktiskt lite nöjd med, men det är sådant som inte går att använda till något. Annat än att lägga upp på internet, naturens egen soptipp.


Jag brukar skugga över mina misstag. Ibland har jag svårt att sluta.

2 comments:

Nanna said...

hehe, det ser ut som en baby-reinfeldt

Dad. said...

Count Basie 1904-1984. Amerikansk storbandsledare. Vill gärna se en serie om honom "Evil Blues" blir ett passande namn.