Thursday, August 23, 2007

Bot och bättring, räfst och rättarting.

Förlåt! Alltför lång tid har gått sen jag uppdaterade. Det finns ingen ursäkt för det fasansfulla lidande jag orsakat mina läsare: Jag förtjänar att dö. Hur ska jag någonsin få tillbaka det förtroende som gått förlorat? Det går inte, döden är min enda utväg.
Eller kanske, en hel drös av serier och bilder som är så fantastiskt vackra, att de liksom kastar sig ut ur skärmen och rakt in i själen på läsaren och värmer den, som blev den kramad av en vänlig liten ekorre, vilket får läsaren att uppfyllas av en sådan bestående glädje att alla sorger och lidanden för all framtid kommer att kännas lättare att bära?
Eller kanske, att jag kör repriser på en massa gamla skämtteckningar jag ritade för flera år sedan och som alla redan gått att läsa någon annanstans? Ja, så får det bli! Den närmaste tiden kommer jag alltså att uppdatera med en skämtteckning om dagen (förutom nu i helgen när jag är i väg). Några av dem har gått att läsa i Galago, men de allra flesta har bara varit med i Kvickhuvud nr1 och 2. Mexi-co!

3 comments:

Carl Catt said...

Favorit i repris ser jag!.. har också börjat köra den i brist på annat. Snart är vi med i Sthlms Fria och då ska jag krama en liten vänlig skalbagge som bor i skåplådan.
Ha d!

hemlig beundrare said...

åh äntligen! i början gick jag in här flera gånger om dan, men typ förgäves, sen orkade jag inte mer. men nu hare hänt!

Kalle said...

Den serien är så kul i sig själv att det inte spelar så stor roll vad det står i pratbubblorna. Fram för mer skämt som vi alla kan förstå!