Friday, September 21, 2007

Hur tokigt som helst och ännu tokigare än så



3 comments:

Carl Catt said...

Tosigt! jag gillar färgläggningen på den översta. Gjord i windows paint? hehe. Hur går det med tryckeriplanerna? och när ska vi göra serier ihop igen?!(så jag blir publicerad ngn jävla gång)

Benjamin Stengård said...

Jag hade tänkt fråga dig om du ville teckna Man&Djur-stripparna (de jag visade på SPX), fast sen verkade det som om du hade för mycket att göra. Men om du är på kan jag skicka manusen. Och sist jag hörde var det din mamma som var färglagd i windows paint.

Carl Catt said...

HAHAHAHA! det konstiga med det hela är att jag träffade din mamma på Rimi här i Oslo, och enligt henne så ÄR hon windows paint.

Men skicka manuset, det jag håller på med nu är Bromanders manus. Men inte så att jag har allt för mycket att göra utöver det. Jag har alltid tid för ett Stengård-manus./ Din mamma