Sunday, July 13, 2008

Hur man styckar en gris, tröja








Eller hur, jag håller alltid vad jag lovar, i alla fall så länge det inte involverar pengar eller knark. Den här tröjan är det första alstret från Tre Pojkars Screentryckeri. Väldigt många människor som inte har en sån här tröja är alldeles sanslöst olyckliga, flera har rentav tagit livet av sig. Men du behöver inte vara en av dem. Hör bara av dig till mig om vilken storlek och vilka färger du vill ha (jag rekommenderar vitt på brunt), så kan du strax bli lika lycklig som liraren på bilden.

9 comments:

Arvid said...

Fan vad snyggt! Hur gör man, vad kostar det?

Jan B said...

JAG vill ha!
Och är nyfiken på de tre pojkarna och deras tryckeri =)

Benjamin said...

Priset kommer att ligga nånstans mellan 200-250kr, beroende på vilken färg man vill ha osv. Maila eller prata med mig om vilken storlek och färg som önskas, så får du en t-shirt i rödaste rappet (dvs inom ett par veckor). Tre Pojkars Screentryckeri drivs av Jasper Darmark, Love Bolin och mig. Våra gnagarinfesterade lokaler är belägna på Södra Förstadsgatan.

hans s said...

snyggt! är tröjan av märket divided, i likhet med kvickhuvudtishan? håller trycket i tvätten? och grismasken, vad tar ni för den?

Benjamin said...

Ja det blir nog typ nåt sånt, om man inte har några speciella önskemål, vilket man gärna får ha om man vill. Vad är det förresten som är så grislikt med den där masken? Jag tycker den är mer åt mulattbjörnshållet.

Benjamin said...

Och den är till salu för allt smör i Småland.

Janb said...

Södra Förstadsgatan är en av mina favoritgator!

Östra Förstadsgatan said...

Jag vill ha en tröja! Samma som på bilden! Storlek M.

lars said...

Jag skulle gärna vilja ha en tröja, men jag kommer att har råd att köpa en först i slutet på Augusti. Screentryck är sköj. Jag höll själv på med det under några månader då jag var arbetslös.