Thursday, July 16, 2009

Nytt nummer

Min gamla mobil är borta, den kommer aldrig åter och det gör inte heller mitt gamla fina nummer med alla femmorna. Men jag har fixat en annan, så om man vill ha tag på mig nu får man ringa O76O646768 eller ta två bloss och passa till vänster.

Ja det var egentligen allt jag hade att säga. Jag ber om ursäkt för att den här uppdateringen var så tråkig. Du hade väntat dig mer, eller hur? Kanske en rolig skämtteckning eller åtminstone ett litet cancerskämt. Men så blev det inget. Nu kan du ju i alla fall ringa och skälla ut mig, alltid något. Men det är faktiskt sommar nu och jag har faktiskt viktigare saker för mig än den här bloggen faktiskt. Igår till exempel var jag ute i skogen och sjöng en lovsång till björkarna. Sen sjöng jag en lovsång till rådjuren och älgarna. Sen kände jag mig som en jävla tönt så jag var tvungen att stampa på en näbbmus för att väga upp. Sen sjöng jag tre lovsånger i tur och ordning. En till granarna (Oh, Du Gran), en till den svarta tjärnen och till sist en till skogens själ. Carpe diem!

2 comments:

Anonymous said...

Shit jag vet inte vad jag ska skriva, men ändå... läste Ur djupen ropar jag till dig" igår kväll. Jag blev mycket berörd. Vill också nämna något om att jag tycker att du är en mycket skicklig tecknare, varje ruta känns mycket genomarbetad.

Det är någonting med stämningarna som du skapar.

Jag tror att jag ska läsa albumet igen och se vad som händer!

Mvh Clara

Benjamin said...

Vad roligt. Tack.